sobota, 9 października 2010

Dzień Papieski : Jan Paweł II - Odwaga świętości

Tradycyjnie, jak co roku, nasza szkoła uczciła Dzień Papieski. Z tej okazji, 7 października, dziewczęta z klas, piątej i szóstej, pod kierunkiem pani Jolanty Jarkiewicz, przygotowały uroczysty apel. W tym roku odbył się on pod hasłem "Jan Paweł II - Odwaga świętości".
Pomimo powagi uroczystości, nie brakło radosnych akcentów, bo przecież papież Jan Paweł II bardzo lubił radość i żarty.
Po apelu wszystkie klasy zapaliły znicze pod tablicą pamiątkową.











Taki duży taki mały
Taki duży taki mały może Świętym być
Taki gruby taki chudy może Świętym być
Taki ja i taki ty może Świętym być
Taki ja i taki ty może Świętym być

Święty kocha Boga życia mu nie szkoda
Kocha Bliźniego jak siebie samego
Święty kocha Boga życia mu nie szkoda
Kocha Bliźniego jak siebie samego

Taki duży taki mały ...

Kto się nawróci ten się nie smuci
Każdy Święty chodzi uśmiechnięty
Tylko nawrócona jest zadowolona
Każda Święta chodzi uśmiechnięta

Taki duży taki mały...

Nic nie potrzebuje zawsze się raduje
bo święta załoga kocha tylko Boga /x2
Taki duży taki mały ...
Gdzie można dzisiaj Świętych zobaczyć
są między nami w szkole i w pracy /x2










Nie lękaj się
 Nie lękaj się nie lękaj się
Jestem przy tobie cały dzień!
Nie lękaj się nie lękaj się
Jestem przy tobie nie bój się
nie lękaj się

Strach ma wielkie oczy
Ale nas nie zaskoczy
Robi groźne miny
Ale my się nie boimy!

Nie lękaj się nie lękaj się
Jestem przy tobie cały dzień!
Nie lękaj się nie lękaj się
Jestem przy tobie nie bój się
Nie lękaj się

Wojny i choroby
duchy i potwory
Robią groźne miny
Ale my się nie boimy!

Nie lękaj się nie lękaj się
Jestem przy tobie cały dzień!
Nie lękaj się nie lękaj się
Jestem przy tobie nie bój się
Nie lękaj się

Nie tylko w niedzielę
Jestem twoim przyjacielem
Nie tylko od Święta
Ale codziennie o tobie pamiętam
Nie lękaj się!

*

a tu wykonanie oryginalne

Brak komentarzy: