piątek, 16 października 2009

Piosenki aktualne

Klasa IV


Ufoludki
(śpiewa Zespół Fasolki)

Mój brat wciąż czyta o kosmitach
Gwiazdach, planetach i orbitach
O niczym innym nie chce słyszeć
Nawet do UFO listy pisze
Wreszcie zasłużył na nagrodę
I latający ujrzał spodek
Bo wylądował dziś w ogródku
Pojazd zielonych Ufoludków

Zielone włosy, zielone butki
Całe zielone są Ufoludki

Kot na ich widok zaraz zmyka
Dziwnego boi się ludzika
Pierwszy kot przykrył nos ogonem
Może to gryzie to zielone
A czym się żywi śmieszny stworek
Czy zjedzą z nami podwieczorek
Kompot dostały, tort dostały
Zjadły, wypiły, odleciały

Zielone włosy zielone butki
Całe zielone są Ufoludki

*

A tutaj wykonanie :)


*

Klasa V



Lato z ptakami odchodzi

Lato z ptakami odchodzi,
Wiatr skręca liście w warkocze.
Dywanem pokrywa szlaki,
Szkarłaty wiesza na zboczach.

Przyobleka myśli w kolory,
W liści złoto, buków purpurę...
Palę w ogniu letnie wspomnienia,
Idę wymachując kosturem.

Idę w góry cieszyć się życiem,
Oddać dłoniom halnego włosy,
W szelest liści wsłuchać się pragnę,
W odlatujących ptaków głosy.

Słony smak czuję w ustach,
Dzień spracowany ucieka,
Anioł zapala gwiazdy,
Oświetla drogę człowieka.

Już niedługo rozpalę ogień,
Na rozległej, górskiej polanie.
Już niedługo szałas przytulny,
Wśród dostojnych buków powstanie.

Idę w góry...

*

A tutaj śpiewnie :)


*

Klasa VI



Krajka
(Słowa T.Chmielewski)

Chorałem dzwonków dzień rozkwita,
jeszcze od rosy rzęsy mokre.
We mgle turkoce pierwsza bryka,
Słońce wyrusza na włóczęgę.

Drogą pylistą, drogą polną,
jak kolorowa panny krajka.
Słońce się wznosi nad stodołą,
będzie tańczyć walca.

A ja mam swoją gitarę,
Spodnie wytarte i buty stare,
wiatry niosą mnie - na skrzydłach.
A ja mam swoją gitarę,
Spodnie wytarte i buty stare,
wiatry niosą mnie.

Zmoknięte świerszcze stroją skrzypce,
Żuraw się wsparł o cembrowinę,
Wiele nanosi wody jeszcze,
Wiele się ludzi z niej napije.

Drogą pylistą, drogą polną,
jak kolorowa panny krajka.
Słońce się wznosi nad stodołą,
będzie tańczyć walca.

A ja mam swoją gitarę,
Spodnie wytarte i buty stare,
wiatry niosą mnie - na skrzydłach.
A ja mam swoją gitarę,
Spodnie wytarte i buty stare,
wiatry niosą mnie.

*

a tutaj ćwiczymy :)

*

Brak komentarzy: