środa, 1 października 2008

Jak pracujemy

Praca w szkole, to nie tylko lekcje.
Czasami całe godziny poświęcamy na ciężkie zmagania
z różnymi zadaniami,
jak np przygotowanie scenografii i dekoracji do przedstawień.
To naprawdę bardzo ciężka, ale dająca wiele satysfakcji nauka.
No i śmiechu jest przy tym, co niemiara.

Pracujemy nad domkiem krasnali





Jak rosną drzewa?






Nasi nauczyciele też potrafią się bawić razem z nami! Sami zobaczcie.

Po wielu dniach i godzinach pracy, każdemu przychodzą do głowy różne pomysły









(Pierwsza próba do sceny- "Pozbycie się Śnieżki")





Od lewej: Pani Anna Uss, Pani Anna Pawelec,

Pani Jolanta Jarkiewicz, Pani Joanna Lewandowska

- opiekunki kół: teatralnego, plastycznego i tanecznego

(w skrócie AJ-AJ)

no i kominek ;)

2 komentarze:

pixie pisze...

Ja także mam te zdjęcia i zawsze okropnie się śmieję, jak na nie patrzę!
A nawet ja na zdjęciu jestem, chociaż tak jakby w ruchu.
Ale moja serduszkowa poduszka wspaniała, czyż nie? ;)

Anonimowy pisze...

tak, Karino, najlepsza!! ;))
oczywiście, zę ejsteś.
nieoceniona odtwórczyni ról wszystkich 'czarnych charakterów'

:)